2011年7月19日

Remix Juice

老媽從m●mo電視購物買來了一台強力的打果汁機...
My Mother bought a powerful blender from the infomercial.
私のは、ショッピング番組から強力なブレンダー買いました。





從昨天開始,我們開始嘗試使用各種素材製作混合果菜汁
From yesterday, we try many different fruits and vegetables to make remix juice.
昨日から、私たちはリミックスジュース作るために、さまざまな果物や野菜を試して






第一個實驗的是木瓜豆漿,原本是要仿造木瓜牛奶,不過沒有牛奶所以用豆漿代替
Our first experiment product is papaya soybean milk, we replace milk with soybean milk.
私たち最初のテスト製品は、パパイヤ豆乳です私たちは、豆乳牛乳に置き換えます






喝起來非常有飽足感,木瓜富有膠質,豆漿又很純,又沒有怎麼參水。
大概一杯300cc就會有點飽了
Papaya is rich of colloid, and the soybean milk is pretty pure, and we seldom add water into the mixture. 
Drinking about 300 ml will make your stomach full.
パパイヤ膠質豊富で、豆乳非常に純粋ですそして私たちはあまり混合物中に水を加えてしない約300ml飲むあなたの胃いっぱいになります






之後CJ急著又打了一杯葡萄汁...
Then I blend a cup of grape juice.
それから私はぶどうジュースを作る





還滿好喝的但是就不怎麼美觀就是了...
It drinks well, but it does not have a nice looking.
それは美味しいですが、良く外観はないです。




以上
That`s all.
では、以上。

2 則留言:

Chrisopher 提到...

葡萄汁裡有蛋黃?

嗚我也想要有這麼強大的翻譯能力。

這道食譜是果汁,這邊推另一個簡單又好吃營養的早餐食譜給CJ http://youtu.be/LWmvfUKwBrg

簡單好做,而且好吃!!

CJ 提到...

有部分的日文是借助了G大神的機能(小聲