2011年9月4日

Time is Money, Friend


(圖文無關)
(image and content are no connection.)
(絵と文は関係ない。)最近突然感覺到時間流逝的快速,夏去秋來,再不過幾次的四季交遞,CJ大概也要出社會了吧
"Time flies" it is true that autumn comes after summer, if it goes through more a few times, I probably will get to the age of go to work.
時間が飛ぶ、そして秋は夏の後に来る。それは少数のもっと年を行けば、私は労働の年齢になる。

有的時候一天感覺很長,會想要把眼睛一閉讓這時間過去。
Sometimes I feel it is a long day, and I would like to close my eyes letting the clock goes.
時々私は"それは長い一日です"を感じる、そして私の目を閉じてしたい時間を考えて行くさせると思います。

在創作或是遊戲的時候雖然是好幾個小時,但是回過神來的時候感覺才過了幾秒鐘
When I creating or playing games it will take several hours, but when I realize the time it just like seconds.
私が描いやゲームをプレイするときには、いくつ時間がかかりますが、私は時間を気づくそれはたった数秒。

......

抱歉浪費了你們這麼多時間
Sorry that I have wasted a lot of your time .
私は貴方達のに多くの時間を浪費申し訳なくている。

趕快關掉這一篇文章,去省你的時間吧~~~
Go saving your time and close this article now~~~
今この記事を閉じてあなたの時間を節約〜〜〜

2 則留言:

Chrisopher 提到...

沒有浪費啦(艸

我也在思考時間過很快的這件事

CJ 提到...

原本是想要打四倍長度的文章

不過中途遇到了一些事情導致文章只有這麼短

重新看了一些突然發現

這文章突然變得跟廢文一樣(艸