2011年9月1日

New Perspective


(圖文無關)
(image and content are no connection.)
(絵と文は関係ない。)




Blogger目前換了一個新的使用者介面,走極簡風格。
Blogger has updated its user back stage interface which looks simple style.
Bloggerのユーザバックステージのインタフェースを更新しました、それが簡単なスタイルです。


CJ還滿喜歡的,雖然說有些東西的位置改了需要花一點時間才找的到。
CJ loves it very much, although some icon have been relocated that I need to spend some time to find them.
いくつかのアイコンが移動されました。私はそれらを見つけため少し時間を費やす必要。



昨天(2011/8/31)為了畫初音四歲生日的賀圖,過了趕稿的一天。
Yesterday(31th, August 2011), I was working on Hatune Miku`s birthday celebration picture.
I spent all day on it.
昨日(2011/8/31)私は初音ミクの誕生日のお祝いの描画を描けました。


終於重新意識到"畫圖也可以是很好玩的遊戲"這一句話的重要性。
I finally notice that "drawing is a kind of very fun game" is how important sentence to me again.
私はついにどのよう重要な文私にもう一度は"描画は非常に楽しいゲームの一種"ことに気付く。


少了電腦少了網路就不能活?
People can`t live without computers and Internet?
人々がコンピュータやインターネットを使わずに生活するできませんか?


哈,給我一隻筆和一張紙就能讓我打發好幾個小時。
Ah ha, Just give me a pen and some paper, then I can have fun for several hours.
私にペンといくつかの紙を与え、その後、私は時間に楽しみすることができます。


所以我現已經不會一天沒玩到遊戲而垂頭喪氣了XD
I won`t feel depression anymore if I couldn`t play video game.
私はビデオゲームをプレイできない場合、私はもう抑うつを感じません。


拿起筆繼續創作吧~
Pick up pen and go creating~
ペンを拾うと創造を行く~

沒有留言: