2014年9月19日

The world is not beautiful. Therefore, it is.


這禮拜把奇諾之旅的動畫給補完了~
I finally finish watching the animation episodes of "Kino's Journey" this week.
今週私は「キノの旅」アニメ全話を見ました。

算是休閒寓言小品,音樂除了OP ED外整部片的演出不知為何會一直給我驚悚片的感覺w
This anime can be category as "casual fable". The Opening and Ending Song is pretty good, but the BGM and SE with the performance of some scenes kept giving me the thought that "am I watching creepy anime? ".
私、この作品は’カジュアルな寓話と思う。オープニングテーマはとでも良い曲です、がBGM、SEと様々な演出から私は”何これ怖い話”で感じる。

這周末會重拾畫筆畫一些東西~ 
I would like to pick up my pen once again and draw something this weekend.
今週末、私は何かを描くしたいと思いします、お楽しみに。

文法と構文が混乱です、ごめんなさい。m(_ _)m


沒有留言: