2011年10月30日

Trick or Treat

不給糖就搗蛋~
Trick or treat~
トリックオアトリート

在台灣,並沒有過萬聖節的習慣
In Taiwan, we don't have the tradition to celebrate  the Halloween.
台湾で、私たちはハロウィーンを祝う伝統はありません。



身為業餘的畫師,每到有節慶的時候都一定要畫他個一張賀圖
As an amateur illustrator,drawing a greeting picture for each coming festival is a routine. 
アマチュアイラストレーターとして、それぞれ来るフェスティバルのグリーティング絵を描画するルーチンです。

稍微翻了一下電腦,上次萬聖節的賀圖是2009年的時候用小畫家和滑鼠畫的南瓜
I checked my computer files and found out that last time I drew for Halloween is 2009, a pumpkin drew by Paint and mouse.
私は自分のコンピュータのファイルをチェックし、私はハロウィンのために描いた最後の時間は2009年です、カボチャはペイントとマウスで描きました。

現在回首起來,那個還真是粗糙呢
It looks pretty rough even by that time.
それも、その時でかなり粗いに見えます。

今年也來弄一回吧
I guess I will draw a new one for this year
私は今年のハロウィーンのための新たな絵を描くだろうと思う

敬請期待
Coming soon...
お楽しみに

沒有留言: